lauantai 28. toukokuuta 2011

84

Miksi vaaka näyttää joka päivä vähemmän, mutta peili aina vaan enemmän? En tiedä kumpaa uskoa, peilissä ihan selvästi katsoo takaisin pullea tyttö jolla on pömppis ja läskit reidet, miksi vaaka sitten näyttää alipainoa? Miksi monet samoissa mitoissa olevat tytöt näyttävät upeilta ja laihoilta? Ehkä vaaka on rikki, niin, niin sen täytyy olla. Tai sitten se johtuu siitä, että kaikki paino mikä minulla on, on läskiä joka painaa vähemmän kuin lihas. En keksi muuta selitystä. Mutta ehkä peilin kuvatus on parempi 9 kilon päästä, vai onko? 40 kiloako haluan painaa? Haluanko todella? Haluan, olen varma. Rakastan tätä tunnetta kun huippaa kun nousen ylös ja kun sormet ja varpaat välillä sinertävät ja ovat kylmät. Ja kun minulla on kylmä.

8 kommenttia:

  1. olet sairas, siksi peili näyttää sun olevan iso, sun mieli vääristää kuvas ittestäs. vaaka ei ole rikki, se on sun oikea paino. laihduttaminen alkaa riistäytyä käsistäsi, sä alat laihduttaan lisää kun pääset tavoitapainoosi ja vähän vielä ja vielä.. rakas, hae apua. sä olet sairas, ymmärätkö ? sairas. tarvitset apua, nyt. haleja ja voimia ♥ olet tärkeä

    VastaaPoista
  2. olen vähän peloissani puolestasi

    minunkin käteni sinertävät, rakastan sitä kun niitä palelee

    pidän myös jalkojen palelusta

    olet ajatuksissa ♥

    huippaaminen ylösnoustessa on itselleni merkki onnistumisesta

    VastaaPoista
  3. :'<

    Mua itkettää, niin huolissani olen susta.

    VastaaPoista
  4. Sun ei kannata kattoo peilii... se valehtelee, koska oot sairas ;____; oot 165 cm pitkä ja 49 kg, eli todella laiha! usko jo♥ en haluu et laihdut enempää, koska oon huolissani :'(
    ole kiltti ja hae apua mahdollisimman nopeasti, nii pääset tuskasta eroon. näkisit ittes ihanana, kauniina peilissä<3 nyt sun mieli vääristää sun kuvan ;( älä anna anoreksian vallata sun elämää! koska anoreksia pilaa sen :( ole kiltti♥ yritä parantua ♥ oon tosissani ;___;

    VastaaPoista
  5. Voi pieni, et ole lihava, et senttiäkään liian suuri<3

    Jännää, olemme miltei saman pituisia, korkein paino on sama ja tavoitepaino sama O.O

    VastaaPoista
  6. Mä en voi hakea apua, koska ei kukaan usko, että mulla on syömishäiriö, koska olen vielä näin iso. Ja haluan (minun täytyy) laihtua. Kiitos teille kommenteista<3 Joskus vielä luultavasti kerron tänne kuinka aion parantua, mutta vielä ei ole sen aika.

    VastaaPoista
  7. Sä et koskaan saavu tavoitteeseesi, koska anoreksiaan kuuluu, että se vaatii aina vain lisää ja lisää. Olen käynyt kuilussa, ja voin sanoa, ettei se ole mitenkään kokemisen arvoista. Sieltä joutuu kuitenkin joskus kiipeämään ylös. Tajuat sen ehkä joskus, kun huomaat, ettei se laihuus tehnytkään sinua onnelliseksi.

    VastaaPoista
  8. Ymmärrän sua kyllä täysin. Ei mustakaa päällepäin näy, että olis jotain ongelmia syömisten ja oman kropan kanssa. Harva huomaa et on mitään vialla. Eikä apua saa mistään jos on ns. liian painava. Mutta käänny ainakin kavereitten ja perheen puolee. Niiltä saa apua aina tarvittaessa :) Tsempit sulle! <3 Ja koita miettiä muutaki ku laihuttamist :/ I know its hard but we must try.

    VastaaPoista