keskiviikko 25. toukokuuta 2011

83

Aamulla vaaka näytti 49.8 kiloa. Vihdoin pääsin eroon 5 numerosta ja normaalipainosta. Vielä en voi kuitenkaan liika iloita sillä välitavoitteeseenkin on matkaa vielä melkein 4 kiloa. En ehdi laihtumaan pieneksi ennen lomaa, mutta ehkä loman loppupuolella olen jo sen verran laihtunut, että viitsin olla bikineissä rannalla ainakaan kamalasti ahdistumatta.
Mua pelottaa kauheasti oman luokan päivä ensi viikon tiistaina. Mennään kiinalaiseen buffettiin syömään koko luokan voimin.. Yritän syödä siellä mahdollisimman vähän, mutta mun on pakko syödä kuitenkin jotain koska buffetti maksaa 8.90 ja en halua herättää epäilyjä.. Miksi kaikkeen liittyy aina ruoka, ja ahdistus?

3 kommenttia:

  1. tsemppiä sinne buffettiin :) mutta voithan sä siellä syödä ihan normaalisti! Jos ahdistaa niin sit käyt vaik lenkillä :) ihan varmasti se hyvin menee , halei <3

    VastaaPoista
  2. porukkaruokailut on kamalia.. ja sosiaalisuuteen liittyy yleensä ruoka :( nykymaailma. mutta tsemppejä siihen reissuun, sä selviät siitä<3 mä tahdoin tulla kommentoimaan vaikka rintaa puristaa ja kädet tärisee. tahdoin.

    xx

    VastaaPoista
  3. mä en syö kiinalaisessa ikinä riisiä. kiinalainen ruoka on ihan unelma vaihtoehto buffettiin, siel voi syödä vaan kasviksii ja lihan paloja, sitähän ne kaikki ruuat on. ja ku syö vielä puikoilla ni se on tosi hidastaki. mieti miten ankeeta olis joko rax jossa on tosi epäilyttävää jos ei vedä pitsaa siellä

    VastaaPoista