sunnuntai 8. toukokuuta 2011

81

Selvisin äitienpäivä aamupalasta 220 kalorilla... Olen sinänsä ihan tyytyväinen koska tarjolla oli suklaakakkua, karjalanpiirakoita, appelssiinimehua, keksejä... En tajua miksi mun paino ei ole moneen päivään laskenut vaikka olen syönyt alle kulutuksen ja liikkunutkin ihan okei. Toivottavasti se laskee ens viikolla tai sit pitää alkaa taas syömään vähemmän. Kesään mennessä en ehdi laihtua keijuksi, mutta jos ainakin sen 2-4 kiloa. Mun rippijuhlatkin on 3 kuukauden päästä ja siihen mennessä aion laihtua 6-10 kiloa. Ihan realistisia ja terveitä tavoitteita mun mielestä. :) Kyllä tää vielä tästä ja kun en ole ahminutkaan yli 2 viikkoon (saavutus mulle) ja en varmasti aiokkaan. Reisien väliin jäävä rako on kasvanut vähän ja jopa mä huomaan sen, vaikka yleensä en huomaa mitään eroa kun laihdun. Aurinko paistaa nyt ja voisin mennä vaikka lenkille

2 kommenttia:

  1. Olet sä varmasti keijukainen jo nyt :----) mutta tsemppiä ihan hurjasti silti!<3 ja ilmoitusluontoisesti vaan sitä että luit mun blogia (Her tragic affair) joka on nykyään osoitteessa http://eimeepois.blogspot.com/ että sinne vain jos tahdot jatkaa lukijana c:

    VastaaPoista
  2. sait uuden lukijan, ihana blogi.
    kurkkaa vaibn mielelläsi minunkin blogiini.
    Stray STrong NanaX <3<3

    VastaaPoista