maanantai 23. toukokuuta 2011

82

Viime kirjoituskerrasta on jo kaksi viikkoa ja olen laihtunut vain reilun kilon. Mua hävettää kirjoittaa tänne, että mulla on ongelmia ja että haluan laihtua, kun olen niin iso ja kun laihdun niin hitaasti. Tänään aloitin skinny girl -dietin ja yritän mennä sen loppuun asti. Kerron painoni tänne sitten kun pääsen taas alipainon puolelle eli toivottavasti viikon sisällä. Ja haluaisitteko, että laitan kuvan jossa näätte millainen läskipallo olen? Lupaan laittaa sen kun painoindeksi on alle 17 eli 4-5 kilon päästä ja silloin saan myös ottaa toiset korvisreiät. Eilen pengoin mun vanhoja vaatteita ja löysin kahdet lastenpuolelta ostetut 152 senttiset farkkucaprit ja ne oli sopivat! Hoksasin myös että mulla on nyt 11 viikkoa aikaa laihtua koulun alkuun ainakin se 7 kiloa, mutta 11 ois unelma.. Tänään olen onneksi syönyt vasta 50 kaloria..

2 kommenttia:

  1. Mä oon ollu tällä skinny girl dietillä vähän yli viikon.. mutta mä en tykkää tästä kovinkaan paljoo joten aattelin alottaa ABC dietin kohta:) Voimia ja jaksamista... sun ei oikeesti tarvi laihtua!!

    VastaaPoista
  2. Oon iha samaa mieltä Dreamerin kaa! Sun ei tarvii niin paljoo laihtua, et olisit alipainonen. :/ terveys menee :( ja toi on terveellist et oot laihtunu vaan kilon 2 viikossa.. niin sen pitäiskin mennä... :)
    Tsemppiä! ♥ noi dieetit ei oo järkevii.. sit ku lopetat, voit sortuu, ja saat kaikki kilot takasin kaksinverroin.. ei kiva..

    VastaaPoista