perjantai 6. toukokuuta 2011

80

Olen laiminlyönyt tätä blogia kun pidän liian pitkiä kirjoitustaukoja, anteeksi. Mun elämä on ollut todella outoa nämä pari viikkoa. En ole ahminut, mutta olen joinain päivinä syönyt luvattoman paljon. Olen silti laihtunut "paranemismyönteisten" viikkojen tuomat kilot takaisin. Minulla on päiviä kun voin sanoa olevani melkein onnellinen, kun taas seuraavana päivänä saatan itkeä veitsi kädessä kaikkea. On päiviä jolloin syöminen on helpompaa ja saatan syödä jopa lähes 1000 kaloria tuntematta kuin hieman ahdistusta, kun taas seuraavana päivänä ylimääräinen viinirypäle saattaa saada aikaan tunteen, että olen vain hyödytön possu joka ei osaa olla syömättä. En kerro nyt painoani tänne, mutta laitan tuohon sivuun reilun kuukauden aikana tiputtamani kilot ja tästä edespäin. Jos en käy päivittämässä vähään aikaan niin voitte ainakin seurata olenko onnistunut laihtumaan vai lihonut... Yritän alkaa päivittämään useammin, ihana kuitenkin kun olette pysyneet lukijoina, vaikka olenkin ollut todella laiska

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti