torstai 8. joulukuuta 2011

94

Nyt loppuu skinny girl diet! 11 päivää mää sitä jaksoinkin. Oon todellakin huomannut, että tuo ahdistaa mua paljon enemmän kuin se, että syön sen verran kuin vain haluan tai jaksan tai kuin mun on pakko. Huomisesta lähtien syön joka päivä 0-800 kaloria. 1000 on EHDOTON maksimi. En varmasti syö sitä enemmän. Keväällä laihdutin tällä keinolla ja laihduin sillon 48 kiloiseksi. Yksinkertaisesti: Syön niin paljon kun haluan, mutta alle 1000 kaloria. Joinakin päivinä en pysty/halua syödä juuri laisinkaan ja silloin kun on joku juhlapäivä niin tiedän, että saan syödä tuon 1000 kaloria eikä mun tarvitse turhaan ahdistua:) Kokeilen tätä nyt taas vähän aikaa ja jos tää ei tällä kertaa toimi niin palaan takaisin skinny girl diettiin.

En ollut tänään laihtunut yhtään, mutta eilen laihduinkin sen 600g joten en ihmettele. Huomenna on ne pikkujoulut ja koko päivän kalorisaldo on siis max 1000, mutta varmaan jää allekkin, koska en ajatellut syödä koko päivänä mitään muuta kuin sitten siellä.


Koulussa menin siis tänään syömään, koska olen luvannut itselleni, että saan mennä torstaisin syömään koulussa, koska minulla on se 3 tuntia liikuntaa. Tuntui, että kaikki tuijottivat ruokailussa kun otin 3 kasvispullaa ja vähän perunamuussia. Tuntui lihavalta. Niskassa poltteli kaikkien katseet: "Miksi tuo on tullut syömään, ei sen tarvitsisi syödä haha" "Hyi katso nyt nuita jalkoja, huomaa, että on ruoka maistunut" "Läskin dietti taisi loppua lyhyeen hahaha"

Todellisuudessa kukaan ei varmaankaan edes kiinnittänyt minuun huomiota. En tiedä. Silti ahdisti.

15 kommenttia:

  1. Voit kyllä olla varma ettei tasan yksikään siellä ruokalassa ajatellu tollee :D On se vaan niin hassua mitä kaikkea itse kunkin pään sisällä aina liikkuu... :)

    Ja nii mulla on kyl ihan sama ton sgd:n kanssa ku joskus oon sitä yrittäny ni ahistaa ihan sairaasti tollaset rajat ni ei se ikinä onnistu!

    Tsemppiä ja voit kyllä ihan rauhassa nauttia niistä pikkujouluista :)

    VastaaPoista
  2. Mä voin luvata, että kukaan ei ajatellut mitään tuollaista siellä ruokalassa, vaikka omassa päässä pyörii ihan samoja asioita, kun syön toisten nähden. Oman mielen tuotoksia ne vaan on. :)

    Hyvin ne pikkujoulut menee! :)

    VastaaPoista
  3. mä voin sanoa tasan tarkkaan ettei kukaan noin ajattele! ihan varmasti! varsinkkin kun syö vielä noin vähän ei hätää:) mikä toi sskinnygirl dieetti on? viittisitkö kertoo siitä vähän?:)

    VastaaPoista
  4. Kukaan ei varmasti katsonut sinua mitenkään pahasti, olen varma siitä. Valtavasti haleja ja tsemppiä, ja kiitos siitä kommentista jonka jätit minulle jokin aika sitten! Olen ollut vähän sekaisin lähiaikoina joten niihin vastailukin jäi, mutta piristit silti päivää. :) ♥

    VastaaPoista
  5. blogisi on loistava, tsemppiä ja paljon haleja<3
    sepienitytto.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. tuhat halia sulle ja tsemppiä, kukaan ei kato sua kieroon eikä arvostele!

    VastaaPoista
  7. Paljon tsemppiä ja haleja siulle !♥

    http://emily-believemagic.blogspot.com/

    VastaaPoista
  8. ihan älyttömästi tsemppiä sulle! <3 kesä tulee, ota siitä itsellesi voimaa ja energiaa! älä luovuta. haleja <3

    VastaaPoista
  9. <3
    miksei sulta ootullu vähään aikaan merkintöjä..
    toivon et kaikki on kunnossa.
    vaikken tunnekkaan sua, mun sydän sanoo et oot rakas! pärjäile!

    VastaaPoista
  10. oot tekemässä itelles kamalaa sairautta :/
    ei kannata ihan oikeasti laihuttaa liian pitkälle..
    saanko vaan sanoo että sulle tulee osastojakso eteen.
    olet todella todella kaunis!
    (jos olet tuossa bannerin kuvassa siis? :D)

    hei yritä päästä irti laihuttamisesta!! tsemii

    VastaaPoista
  11. paljon sä oikeen painat? tossa yhessä kuvassa sun jalat ei kyl näyttäneet tippaakaan läskeiltä, tai sun käsi :o miks helvetissä laihdutat? sairasta.

    VastaaPoista
  12. Kovin oot pienissä mitoissa jo nyt. :c

    VastaaPoista
  13. älä helvetissä laihduta. oot ihan tikku jo nyt, eikä tuo näytä terveeltä... sanon tän suoraan koska miullakin on ollu ongelmia syömisen kanssa. kyl miuta ahistaa tällä hetkellä se että oon lihonu muutaman kilon, myönnän sen, mutten yritä laihduttaa niitä pois... mut niinku joku jo sanokin, osasto kutsuu kohta siuta.

    VastaaPoista
  14. ihana blogi sulla ja sellanen jota jaksaa lueskella !
    oot myös tosi kaunis (:

    käythän kattoo meiänkin blogin :
    letsgetlostheyy.blogspot.fi

    VastaaPoista