perjantai 2. joulukuuta 2011

90

Eilen en ollut laihtunut yhtään.. Joten en sitten syönyt eilen paljon ollenkaan.. Tänään olin sitten taas laihtunut 200g. Eli olen nyt laihtunut 4 kiloa yhteensä.
Otin eilen mittoja ja vertasin viikko sitten mittaamiini tuloksiin. Senttejä oli lähtenyt joka puolelta mm. kummatkin reidet 2cm ja vyötärö oli kaventunut 3cm! Eli kai minä sitten oikeasti laihdun, kun on käynyt mielessä, että vaaka huijaa vaan. Myös farkut jotka ostin n.1kk sitten kun olin 4kg painavampi olivat silloin minulle tiukat ja nyt ne on paljon väljemmät! Vielä kun laihdun toiset 4kg niin käyn ostamassa uudet farkut.


Nykyään en käy enää koulussa syömässä kuin harvoin. Se on ihanaa kun uskallan nyt olla menemättä syömään. Ennen mua ahdisti koko aamupäivän tunnit, että kohta ruokailu, kohta ruokailu, kohta ruokailu.. Mutta nyt oon vaan sanonu, että en tuu syömään ja keksiny jonku syyn:) Ajatelkoot ja juorutkoon mitä vaan, en välitä. "Haha mitä toi läski kuvittelee tekevänsä kun ei tuu syömään? Onkse jollain dietillä vai? Hahahaha läski luulee laihtuvansa"

1 kommentti: