maanantai 5. joulukuuta 2011

92

Paino oli laskenu -800g perjantaista! Kolmessa päivässä -800g on mun mielestä jo hyvin! :) Otin tänään itsestäni kuvia ja mietin tosi paljon, että viittisinkö laittaa jonkun tänne.. Ehkä tää auttaa mua nyt laihuttaa entistä kovemmin.. Poistan tän kuvan kyllä varmaan kohta..


Vaikka tää kuva antaakin aika paljon anteeksi sillä, että en seiso ja että ihan mun reiden leveintä kohtaa ei näy niin silti aivan järkyttävää..
Mun reidet ei näytä hyvältä varmaan ees sillon jos oisin 10 kiloaki laihempi.

Huomenna on itsenäisyyspäivä ja meillä on kotona myös itsenäisyyspäivä ateria.. Ja mulla on huomenna vielä 300 kalorin päivä.. Eli toisinsanoen en voi syödä koko päivänä muuta kun sillä aterialla jotain. Toivottavasti pystyn skippaan muut ruuat!


Millon laihtumisen alkaa huomaamaan? Tai siis paljonko pitäisi laihtua. Oon nyt laihtunut lähes 5 kiloa enkä huomaa mitään eroa paitsi, että yhdet farkut jotka oli mulle tiukat niin on nyt löysemmät.. Puoltoista vuotta sitten kun painoin 45 kiloa ja olin nähnyt papan viimeksi kun painoin 54 kiloa, niin pappa sanoi mulle silloin, että: "Faible, sun pitää muistaa syyä tai siitä saattaa tulla sairaus". Tuolla lailla se sillon mulle sanoi. En tiiä mitä se tolla tarkoitti, mutta luulen, että se oli ehkä huomannu mun laihtuneen? Ehkä, en tiedä.

11 kommenttia:

  1. Ei sun tarvii laihtua enään yhtään. Et sä muutu sillä yhtään sen kauniimmaksi tai paremmaksi ihmiseksi. Oon henkilökohtaisesti sitä mieltä, että ei tikkujalat ja aivan lauta vartalo ole kaunis. Jos sä laihdut sairaasti, mistä sä löydät vaatteita? Mitkään vaatteet ei näytä yleensä istuvan ylilaihojen päällä hyvin.

    VastaaPoista
  2. kulta, oot niin pieni, niin pieni.. kunpa näkisit sen itsekin.

    voimia <3

    VastaaPoista
  3. Voi kun sä olet jo niin pieni, niin pikkunen!

    VastaaPoista
  4. Oioi rakastuin sun blogiin täysin♥ Oot ihanan pieni, vaikket sitä aina ite näekään, koita jaksaa (:

    VastaaPoista
  5. Voi kiitos ihanasta kommentista ja kiitos että aloit lukijaksi! :)

    Mutta en mä kyllä ole millään tapaa laiha, hoikka ehkäpä mutta en laiha! Sinä itse olet laiha ja pieni ja kaikkea! Plus sulla on ainakin parempi itsekuri ku mulla...

    Mut nii oikeastaan mä oon sitä mieltä, et kenenkään ei tarvis paastota, vaan paljon parempi ois vaan syödä vähemmän, mut koska mä en siihen pysty vaan ahmin kokoajan ni sitä on pakko kompensoida paastoomalla..

    Mut joo musta buffetit voitais lopettaa koko maailmasta ku niistä ei kyllä seuraa kenellekään yhtään mitään hyvää..

    VastaaPoista
  6. Oletpashan:)

    Mutta kun toi on just se pointti, ei laihtuminen tapahdu millään lomamatkoilla ja muissa erikoistapauksissa, vaan se on niitä jokapäiväsiä pikkujuttuja! Ois miljoona kertaa parempi jos osais hillitä ittensä arjessa eikä vaan pelkästään lomilla. (Ahmin tänään taas lisää nyt kotona... Et nii ei kyllä taida kovin nopeesti sit taas lähteäkään.)

    Oksentaminen kyl on vaan niin monimutkanen juttu ku siitä kyllä tulee tosi paljon huojentuneempi olo ja sillee mut sit taas pelottaa et mitä kaikkia sivuvaikutuksia sillä voi olla vaikka mulle ei oo kyllä vielä mitään tullukaan. En tiiä onks sillä sit vaikutusta et oon kuitenki yrittäny aina minimoida kaikki ne haitat sillee et esim käytän kumihanskaa suojaamaan kättä ja samalla nielua, syön purkkaa + käytän suuvettä, juon sen jälkeen vettä etc. Et niiku ne haittavaikutukset tulee sit varmaan joskus myöhemmin jos pitempään jatkan..

    Kaikki ois vaan niin paljon helpompaa ku ois vaan anorektikko ni ei tarvis ahmia eikä oksentaa.

    Voimia ja haleja sullekin<3

    VastaaPoista
  7. Aivan ihana blogi! Kunpa mäkin pystyisin oleen noin pieni <3 Rantaudun lukijaksi jos sopii :)

    VastaaPoista
  8. oot nii pieni....kade oon! voimia<3

    VastaaPoista
  9. Emilia // Kommentoin tähän kun en jostain syystä voinu kommentoida sun blogiin!
    Eli siis en ole pieni en! Mutta kiitos olet ihana:) Tosi paljo tsemppii sulle!<3

    VastaaPoista
  10. kuka tahtoo halata luukasaa? eiköhän jokainen valitsisi pehmeän, lämpöisen ja syyliin sopivan pullukan. tutkimuksetkin vahvistaa, että miehet katsoo enemmän naisen kasvoja kuin välittää vartalosta. normaalipainoiset ovat viehättävämpiä jo pelkästään siksi että näyttävät terveemmiltä. laiha ja voimaton 300kalorilla/päivä elävä ei jaksa olla iloinen ja elämän haluinen = ei vedä puoleensa ketään. normaalin kokoiset ihmiset kunniaan ja nyt loppu tuolle vääristyneen minäkuvan ruokkimiselle. olet varmasti kauniimpi 54 kiloisena kuin yhtään laihempana.

    VastaaPoista