sunnuntai 4. joulukuuta 2011

91

Eilen en käynyt vaa'alla, enkä tänään käy, mutta huomenna sitten. En halua, että vaa'alla käymisestä tulee taas pakko niin kuin joskus oli ja kävin päivässä jopa useita kymmeniä kertoja vaa'alla..
Onneksi laihtuminen on nopeampaa kuin lihominen, sillä parantumismyönteisen 6kk aikana lihomia kilojani en haluaisi laihduttaa pois puolta vuotta.. Ehkä jo kuukauden päästä olen laihtunut kaikki lihotut kilot takaisin!


Outoa, että on jo joulukuun 4. päivä ja ei ole lunta! Ja muutenkin on näin lämmin. Lunta saisi kyllä tulla, mutta ei enempää pakkasta. Muutenkin joudun laittamaan kauheasti vaatetta päälle kun on koko ajan niin kylmä! Illalla saan unen vasta kun olen laittanut villasukat jalkaan ja olen kahden peiton alla, aamulla silti aina herään kylmyyteen. Joulun jälkeen voisi tulla jo huhtikuu!


Tänään syömiset on mennyt taas dietin mukaan ja kieltäydyin pizzasta ja joulutortuistakin:) Nyt en aio enkä voi sortua, vaikka sortuminen pelottaa ihan kauheasti.. Noudatan nyt vain tota diettiä niin kaikki menee hyvin niinhän?

Ps. Sain itseni puhuttua pois mummolan reissulta, eli minun ei siis tarvitse mennä sinne ja saatan pystyä paastoamaan lauantain!! Jos nyt muu perhe siis lähtee sinne..

2 kommenttia:

  1. mua alkoi itkettää kun huomasin sut taas täällä.. enkä osaa sanoa muuta kuin pikkuinen, oon aina sun tukenasi. kellon ympäri, voit soittaa tai mitä vaan ihan milloin vaan jos tahdot. olet tärkeä <3

    anteeksi mun viikonloppusekoiluni muuten..

    -r.k (vaihdoin bloggerin nickiä, olin nuorallatanssija)

    VastaaPoista
  2. voi älä jooko:( kyllä sen arvasi, että vielä palaan.. oot tosi tärkeä myös! äläkä pyytele anteeksi mitään!

    haluaisin vaan jutella sulle ja tietää mitä sulle kuuluu:(

    VastaaPoista