keskiviikko 7. joulukuuta 2011

93

Eilen en ollut laihtunut yhtään, mutta tänään -600g!! Eli olen nyt laihtunut yhteensä 5.4kg:) Sovitin tavoite housujani ja ne menivät jalkaan! Uskomatonta. Kun olin painavimmillani niin ne eivät nousseet polvea ylemmäs, mutta nyt sain ängettyä ne jalkaan ja sain jopa vetoketjun kiinni. Ei niitä vielä voi käyttää, koska ne on niin tiukat etten voi edes kävellä, saati sitten hengittää niissä kunnolla, mutta olen iki onnellinen, että ne menivät päälle!


Perjantaina vietämme pienen kaveriporukkamme kanssa pikkujoulua.. Ajattelin, että jos siirtäisin kaikki lauantain kalorit perjantaille ja perjantaina söisin pikkujouluissa enemmän ja sitten lauantaina paastoaisin. En tiedä saako tuossa dietissä tehdä niin, mutta en halua tuohon epäonnistumisen rasteja jos en edes ole sortunut! Loppujen lopuksihan siitä tulee kuitenkin sama määrä syötyjä kaloreita:) Koska lauantain voi ihan hyvin paastota, koska olen yksin kotona, mutta perjantaina en halua herättää epäilyksiä..


 "Faible eksää ota ruokaa vai söitkö sä jo sun lautasenkin?" *naurua* "Eikun mulla on vaan vähän huono olo.."
Mun kaverit ei oo vielä ymmärtäny etten tosiaan oo enää aikomassa syödä koulussa kouluruokaa, paitsi torstaisin kun mulla on 3h liikuntaa.  Odotan, että millon ne lopettaa piikittelyn tosta aiheesta. Kai ne kohta kyllästyy.
"Ookko sä jollain dietillä vai?" *naurua* Vastaukseksi yhdyn nauruun ja pudistelen päätä, voi kun te tietäisitte.


1 kommentti:

  1. Kiitos♥ ja voi kyllä sä olet laiha! Ja laihdutkin niin kovaa vauhtia, pidäthän itsestäs huolen? Tsemppejä!

    VastaaPoista