sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

74

Mummolassa kaksi ekaa päivää meni ihan hyvin, mutta sen jälkeen en jaksanut enää keksiä syitä, miksi en ole tunnin välein muiden kanssa syömässä, joten annoin vain mennä ja söin ja söin ja söin ja söin, enemmän kuin minun olisi edes tarvinnut. Menetin kontrollin. Itkettää, paino on varmasti todella paljon ja vielä vähän päälle. Maha on täynä ja turvonnut. En aio enää menettää kontrollia, en enää ikinä! Ei minulla ole varaa, ei näin lihavalla ole varaa. Haha naurattaa, olen tämmöinen tavallinen läski joka yrittää laihduttaa, mutta sortuu aina ahmimaan ja lihoo. Epäonnistuja. Mutta enään en aio sortua, sanokaa minun sanoneen, jos sorrun, haukkukaa läskiksi, haukkukaa, haukkukaa itsekurittomaksi, haukkukaa, huutakaa päin naamaa ja naurakaa perään, kertokaa totuus.

3 kommenttia:

  1. Voi pieni.. mummolassa saa syödä. eikä parissa päivässä lihoa mitään pysyvää. Älä pelkää <3 ei tuo turvonnut olo kauaa kestä :) pää pystyyn ! Äläkä ole niin ankara itsellesi (..paraski puhuja minä..) -,- mutta silti, huomenna on uusi päivä :-)

    VastaaPoista
  2. voi kultapieni.. ei yksi päivä laihduttamista pilaa, ja mieti nyt, jaksoit kuitenkin kaksi päivää keksiä tekosyitä! älä ole ankara itsellesi, kaikki me sorrutaan joskus. kyllä sä nouset, vahvempana kuin koskaan. tsemppaan sua aina vaikkei yhteyksissä oltaiskaan, pus ♥

    VastaaPoista
  3. Olen samaa mieltä cloudyen kanssa; kaikke me sorrumme joskus. Älä ole liian ankara itsellesi. Voit vielä korjata tilanteen, voit taas oppia kontrolloimaan itseäsi, sinä voit laihtua. Kyllä sinä onnistut (:

    VastaaPoista