maanantai 7. maaliskuuta 2011

72

Haha naurattaa, mää sorruin ahmimaan, taas!! Luulin jo, että kun olin lähes 2 viikkoa ahmimatta, ettei sitä enää tapahtuisi. MUTTA MÄÄ VITTU AHMIN! Hahaha! Naurattaa kun oon niin paska. Millään ei oikeesti oo väliä. Vaikka ahmin niin mitä sitten! Mä vaan itken sit ja tuntuu, että elämä on pilalla! Haha naurattaa kun olen niin itsekeskeinen, kun luulen, että se on maailmanloppu, vaikka maailmalla soditaan ja ihmisiä kuolee nälkään! MUTTA MÄÄ AHMIN HAHA! Itkettää, naurattaa, ei millään oikeesti oo väliä, sama kun söisin kaiken ja lihoisin 1000000 kiloa, sama kuin lopettaisin syömisen, sama kuin kuolisin! EI SILLÄ OIKEESTI OO VÄLIÄ! HAHA! Ehkä niin ois paras. En vaan jaksa enää, EN JAKSA! En jaksa laskea ja miettiä koko ajan kaloreita, en jaksa paastota, en jaksa ahmia. En jaksa suunnitella kaikkea tän mukaan!! En pysty olemaan kavereiden kanssa kun pelkään, että joudun syömään ja silti aina itken kun olen yksin. En jaksa enää ahdistua kun kaikki ei mene niin kuin olen suunnitellut tai paino ei laske. En jaksa syödä pieniä ruokamääriä mutta sitten kuitenkaan laihtumatta kun sorrun aina ahmimaan! En vaan jaksa en jaksa en jaksa. EN JAKSA! Itkettää, naurattaa, sekava olo. Anteeksi.

6 kommenttia:

  1. Täsmälleen samoilla fiiliksillä mennään! Tsemppiä <3

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä <3 Ihan samalta tuntuu mustakin, mä kävin aamulla vaalla ja meinasin pyörtyä ku huomasin kuinka paljon oon lihonnut, ei vaan jaksa enää ei kestä... sori ku kirjotin tän tänne. Anteeks.

    VastaaPoista
  3. Mul on joskus kans tollanen fiilis :( pärjäile<3

    VastaaPoista
  4. Tää oli kamalan pelottava postaus :( Mutta samoilla fiiliksillä mennään täälläkin - liian usein. Voimia <3

    VastaaPoista
  5. Mä tiedän ton tunteen kanssa niiin hyvin.. :(( Tekisi mieli repiä koko maailma kappaleiksi. Kaikkine sotineen ja epätasa-arvoisuutineen ja korruptioineen ja rasismeineen ja ja ja...

    VastaaPoista
  6. joo. oon vielä sun ikänen nii ymmärrän oikein täysin. ja just niiku noi kaikki nyt on sanonu, tsemppii <3

    VastaaPoista