torstai 24. helmikuuta 2011

63

Olin jo kokonaan unohtanut, että Imperfekti palkitsi minut Stylish blogger awardilla ja minun pitäisi nyt kertoa itsestäni 7 asiaa ja antaa palkinto enintään 15 henkilölle eteenpäin. Kiitos

1.Olen semivegetaristi ja joskus olisi tavoitteena jättää kana ja kalakin pois ruokavaliosta.

2.Rakastan eläimiä ja minulla onkin koira ja monenmoisia jyrsijöitä, sekä joskus on ollut kotiloita ja niitä oisin taas aikeissa hankkia.


3.Tykkään todella paljon lakata ja koristella kynsiä ja siihen hommaan meneekin useita tunteja viikossa.


4.Haluaisin todella pitkät hiukset.


5.Olen oikeasti aika ujo varsinkin uusien ihmisien seurassa ja olen huono tutustumaan ihmisiin, sekä pitämään yllä vanhoja kaverisuhteita.


6.Rakastan musiikin kuuntelua ja huoneessani soikin lähes koko ajan radio, hiljaisuudessa tulee yksinäinen olo.


7.Taidan olla ehkä hieman taikauskoinen.


 Palkinnon saaneet saavat minulta kommentin. :)

2 kommenttia: