sunnuntai 13. helmikuuta 2011

57

Joo pitihän se arvata, että sorrun kuitenkin ennemmin tai myöhemmin.. Perjantain selvisin, mutta heti lauantaina alkoi syöminen: ahmin monta kertaa!! Juustoa paljaaltaan, keksejä, leipää, pähkinöitä, suklaata.. niin kauan, että maha alkoi huutamaan armoa. Sitten ahdistuneena omaan huoneeseen itkemään ja lupaamaan ettei ikinä enää..Parin tunnin päästä rundi uudestaan. Olisin oksentanut jos porukat eivät olisi olleet kotona, siitä olen varma. Tänään sitten lähes sama uudestaan..
 Itkettää, ahdistaa.. Miksi aina sorrun! Miksei minulla ole hyvää, raudanlujaa itsekuria! Vai onko se vain tahdosta kiinni? Ei, ei se voi olla, minähän haluan tätä, haluan tätä eniten. Vuosi sitten minulla oli hyvä itsekuri: laihduin 2kk:ssa 8 kiloa.. Miksei minulla ole enää? Miksi vain ahmin vaikka tiedän, kuinka inhottava olo minulla on sen jälkeen? Kuinka ällötän itseäni ja tuntuu etten onnistu missään.. Ehkä en onnistukkaan, ehkä olen ikuinen epäonnistuja?

Pelottavan täydellinen

9 kommenttia:

  1. Tsemppiä <3 !! Kyllä se siitä :)

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä! <3 Ei se aina ole itsekurista kiinni, ihmisen biologinen suunnittelu vaan tökkii vastaan. Koeta ajatella niin että sun ei tarvitse ahmia, vaan SAAT syödä vähän enemmän, koska mieliteot yleensä kertovat siitä mitä kroppa kaipaa. Syö vähän enemmän, anna siihen lupa, niin muutaman päivän päästä ahmintahimot vähenevät huomattavasti.

    VastaaPoista
  3. Voimia sulle paljon! Mua vaan pelottaa, mitä sulle käy, jos tuo toinen kuva on täydellinen :( Sillä mun mielestä toi näyttää aivan järjettömän pelottavalta. Mutta oikeasti, pysy vahvana ♥

    VastaaPoista
  4. oioi tuo kuva onkin niin täydellinen♥ '
    Hyvää ystävänpäivää<3

    VastaaPoista
  5. Only For One Girl: Kiitos<3 :)

    Candyfloss: Niin, tärkeintä on nyt, että saan tämän ahmimisen nyt loppumaan. Kiitos<3

    Milja: Tällä itsekurilla tuo on vielä kaukanakaukana, älä huoli, mutta kiitti♥

    NanaX: Kiitos, sulle kans!<3

    VastaaPoista
  6. Hyvää ystävänpäivää sulle <3(vähän myöhässä)!
    Voisiksä päivittää postauksen miten kaikki alkoi?
    Tsemppiä sullle!
    Ja vielä kiitos ihanasta blogista!

    ~S~

    VastaaPoista
  7. :( mul on toi sama juttu.. tuntuu kans et oon ikuinen epäonnistuja, vaik haluun laihtuu ja olla kaunis ja olla laiha! Mut ei... en tiiä mikä mättää :s
    Tsemppiä! Ja hyvää myöhäistä ystävänpäivää! :')

    VastaaPoista
  8. Teillekkin tosi hyvää myöhäistä ystävänpäivää!<3 Toi miten kaikki alkoi -postaus on tulossa lähiaikoina, heti kun minulla on aikaa se tehdä:)

    VastaaPoista
  9. kukaan ei ole ikuinen epäonnistuja.
    things will work out someday.

    VastaaPoista