sunnuntai 6. helmikuuta 2011

50

Olen taas ahminut koko viikonlopun.. Alku talvesta lupasin itselleni, etten enää oksenna, sillä hampaistani löydettiin jo kiillevaurioita jotka olivat todennäköisesti silloisesta oksentelusta, sillä en edes juo limsaa juuri koskaan yms. Minulla oli myös silloin tapana ajatella, että "syön nyt tuota ja oksennan sen sitten" jonka takia sorruin usein..
 No, eilen sitten sekin lupaus purkautui.. En edes tiedä miksi oksensin, koska se määrä oli varmaan 1/100 koko päivän syöpöttelyistä.. Jotenkin tuli tuttu olo, että kun maha on täynä ja ketään ei kotona =oksentamaan. No, siitä sitten vähän ajan päästä kun vanhemmat tulivat kotiin niin arvaatteko mikä ensimmäinen kysymys oli! Tuo kysymys "miksi täällä haisee ihan oksennukselle?", sai sydämmeni takomaan tuhatta ja sataa.. Takeltelin jotain sinne päin, että "ai, haiseeko? en mä haista mitään, varmaan se kynsilakanpoistoaine kun mä oon jo tottunu sen hajuun tai sit roskis haisee onpa kumma juttu hehe..". Todella uskottavaa.. Toivottavasti ne ei nyt epäile mitään..
  En ole käynyt lähes 2 viikkoon vaa'alla! Ed. ennätykseni oli joku 2 päivää ehkä.. Tää on todella todella ahdistavaa ja tiedän, että vaaka näyttää todella suurta lukua joten en edes uskalla mennä sille.. Ja peilistäkin vielä näkyy ihan kuin reiteni olisivat isontuneet ja mahani olisi kasvanut.. Ällötän itteäni.
 Tää kuulostaa tositosi naurettavalle kun lähes joka viikko sanon samat sanat, mutta ensi viikolla EN aio sortua, enenen!! Olen jo miettinyt seuraavaa viikkoa paljon ja päättänyt etten varmasti sorru ahmimaan, jos niin käy niin olen TODELLA pettynyt itseeni ja saan jonkun ison rangaistuksen. Sanokaapa joku rangaistus, mutta ei paastoa sillä se on mahdotonta vanhempien valvovien silmien alla.. Näiden ahmimisten määrän perusteella mulla vois jo olla BED.. Ahdistaa.

1 kommentti:

  1. Muistan kun itsekin vielä toimin samoin, oksentelusta en kylläkään ikinä jäänyt kiinni, onneksi, mutta päätin kuitenkin lopettaa. Pitkään aikaan en olekaan sortunut.

    Rangaistusta en sinulle saattaisi antaa, halauksen ja voimia voin sinulle silti ojentaa ♥

    VastaaPoista