sunnuntai 3. huhtikuuta 2011

77

Olen ihan okei. Olen ihan okei, vaikken olekkaan kirjoittanut kahteen viikkoon. Yritin.. parantua. Yritin unohtaa kaiken tämän, yritin olla ajattelematta kaloreita, lihomista, vaakaa, tätä blogia. Yritin nauttia elämän pienistä iloista ja ruoasta. Mutta ei, en osaa syödä silloin kun pitäisi ja sen takia ahdistun ja ahmin ja ahdistun lisää. Olen lihonut haha.
 Sain äidiltä kirurginveitsen yhtä juttua varten, mutta se päätyikin pahan olon purkajaksi. Viilsin liian syvältäkin kerran enkä meinannut saada verenvuotoa millään loppumaan, mutta se vain nauratti minua, tämä on ihan liian helppoa.
  En todellakaan pysty menemään vaa'alle tai katsomaan itseäni peilistä, mikään ei innosta ja minua itkettää vain koko ajan ja on todella likainen olo. Olen vihainen itselleni kun en onnistunut parantumaan, mutta en osaa laihduttaakaan. Vaikken ansaitsisikaan, niin tarvitsisin todella jonkun jolle voisin puhua ja joka halaisi ja sanoisi, että kaikki menee vielä hyvin. Että tämä ei ole loppu, vaan uuden alku.

4 kommenttia:

  1. Heei <3 älä luovuta :) löydät sen henkilön, jolle voit uskoutua ja halata pitkään, kun asiat menee huonosti! :) ja joku päivä osaat syödä oikein <3 tsemppihali *hug*

    VastaaPoista
  2. minä olen aina täällä pieni<3 älä satuta itseäsi <3 älä tee niin :( kauheasti haleja !

    VastaaPoista
  3. voi kultapieni..<3 musta tuntuu niin pahalle lukea että susta tuntuu tällaiselle.. mulle voit aina soittaa ja mitä vain tahdot koskaan, oon aina sun tukena vaikken olekaan siellä sun luona
    ja rakas älä luovuta ♥ voimia, mä tiedän että sä jaksat ja mä tiedän että sä pystyt. mä oon ihan sanattoman ylpeä siitä että sä edes ajattelet saati sitten yrität parantua. ei aina voi jaksaa, eikä aina tarvitsekkaan.
    olet ajatuksissa<3

    VastaaPoista
  4. kovasti tsemppiä sulle! vaikka nyt tuntuu raskaalta, mikään ei onnistu, kaikki kääntyy vielä jonakin päivänä hyväks! sulla on hirveesti täällä tukijoukkoja! me kaikki autetaan sua ja pysytään yhteyksissä tän blogin välityksellä! kyllä sä vielä onnistut, uskon suhun ♥

    VastaaPoista