tiistai 28. joulukuuta 2010

23

Pelasin äskön pikkuveljieni kanssa joululahjaksi saamaamme singstaria. Oli hauskaa ja kohta kaverinikin tulee meille. Sain joululahjaksi singstarin lisäksi uuden objektiivin kameraan, sukkia, yöpaidan, tyynyliinan, koruja, kynsilakkoja, saippuoita, suklaata.... Tänään olen syönyt pari viinirypälettä, mandariinin ja nyt juon teetä. Kohta menen syömään vähän spagettia. Ensimmäinen uudenvuodenlupaukseni on, että alan merkkaamaan joka päivä ylös kaiken mitä syön, liikun ja paljonko painan niille varattuun päiväkirjaan. Vaaka näytti tänään 51 tasan, eli samaa mitä ennen joulua, en ollutkaan lihonut niin paljon kuin luulin. :)



6 kommenttia:

  1. Mä oon ite merkkaillu mun liikkumisia ja painoo nyt muutaman viikon verran ja voin kyl sanoo, että kannattaa! Oon saanu jotenki parempia tuloksia aikaa, ku tiiän missä vika :DDD Ja tietenki haluun merkata joka päivä pienemmän luvun siihe painon kohdalle 8)

    VastaaPoista
  2. Hei hyvä tietää et se on toiminu! Toivottavasti auttaa muakin :)

    VastaaPoista
  3. Toi toimii tosiaan :) ! Itse joskus ennen merkkailin ja nyt uudenvuoden jälkeen olis tarkoitus taas, oon kasaillut thinspovihkoa ja tehnyt sellaiset tilastot, siis paino''käyrän'' vähän niinkun :) Että merkkailen siihen paljonko paino laskee ja näin, näkee sitten kivasti kun se käyrä laskeutuu vaan (: Tsemppiä heii<3

    VastaaPoista
  4. Tuokin ois kyl tosi kiva idea! Ja tsemii sinnekki♥

    VastaaPoista
  5. millanen kamera sulla on? :) & millasen objektiivin sait?

    VastaaPoista
  6. mulla on canon eos 1000d ja sain joululahjaksi 75-300mm objektiivin =)

    VastaaPoista